Friday, September 4, 2009

15 Ramadhan 1430 Hijrah



haaaaa.. lame da x ngepost ni.. tetibe je cam ade mood (pdahal nk privasi je, hoho).. ni laaaa gambo g camping taun lpas kt sungai lembing.. (ai?? baru nk berceghite pasl ni??).. bukn sebb nk crite camping 2 bes ke x.. tp nk cite pasl gambo ni, haaaaaa.. koghang rase sape paling ensem skali (shah kan?? kn?? kn??).. haha, muke ngantok ke ape kau ni?? pas 2 si skunk plak, kalo ltak gambo die ni ngan gambo die skarng ni, msti klaka.. hoho.. aku da x nmpak tlinge die lg sem ni.. koghang ade nmpak x?? kalo da lupe camne tlinge die, ni haaaaa buktinye.. hoho.. adeiiii, lawok r mu ney.. same r ngan pojan, haha.. oho pon time ni skema lg, cume rambut die bole bela lg.. tapi skunk?? wahaha.. yg len2 ajim, ched, emi nobit ok lg r.. hoho.. aku je kan yg menten kn?? kn?? kn?? 2 r, tgah2 men lptop, trkuar lak gambo ni, abes berdekah aku ngan ajim, tgok muke2 ni.. shah paling xleh bela... adeiii.. abes roboh muzium 2, dak2 ni brlari2 dalm 2.. da r kayu, kalo batu x pe gak.. ( xpe ke?? da name nye muzium, mane leh men lari2).. 2 ari camping, 2 ari r x mndi.. rilek r ek?? kate camping.. lastly, slamat brpuasa n slamat ari raye (skali kn je r, rajin plak raye2 nk post blog).. orait?? oraittttttttttt..

14 comments:

nini said...

adoi bpk r pic~seram kot
phewit haziq duk sblh c***
bespren ko guano?
sem dpn apply 1 bilik r~

syamim said...

nh muke2 busuk arr nh...
pttlaa pelik semcm je ak tgk...
tp kn..tp kn..muke korg ms nh cm bdk2 je...
muke skang???cm bpk budak je ak tgk...hahahaha

are jim said...

2 la psl..
muko budok kcik..
newbies..
huah3

arie said...

daymnn newbies ek ajim?? poyo nk mmpoz,skema..g cmping pon pkai bju ade coller..haha klo vote pling klaka and skema,ak rse bukan syah r,bg ajim je r pemenang nye..

are jim said...

ko pehal ari??
bia r..
aku x bwk bju..
pkai je r..
skema pn,x mandi beb..
bukan cm ko..
camping pn mandi..
haha

haziq said...

hahaha..
ajim skema..
baju belang2 plak 2..
kalo plain xpe lg..
tp aku nmpak kau cam tuck in baju je??
tuck in dalm suar treksut??
wahahaha...
buwok bebeno..
adeeeiiii.. ape mengong lu nik??
trbace orng2 yg brkaitan kang..
nnti ingat mnganjeng plak..

are jim said...

gler ape aku nk tuck in..
rugged r beb..
hahaha..

nini said...

ak xsngaje btoi la...lupe smcm je
ko r ni...
mu rugged kuk mno jim?

ABU BAKAR @ BURN said...

rugged rumput je r... huahahahaha

haziq said...

haha..
kambeng stret mu jim..
hoho..
aku plak??
kau da nyanyuk, ckap aku..
hoho..

are jim said...

eleh aziq..
igt aku xtau..
mu pn pkai bju koler jgok..
cemmar nate ni..
aku rugged sek maka nik..
haha..
ape ni hai-o??

ABU BAKAR @ BURN said...

sumer berbau kambing la tym tu, bau peluh, bau kari ayam, bau sirap....
hahahaha


bang.. nie la rumah kite..
apeeee niee???

haziq said...

aku bau kari ayam kn?? kn??
mnyelerakn x?? hoho..
ok lg 2..
elak ade bau2 taik gigi je..
daymn!!!
haha..

arie said...

haha rugged rumput ek?? bpak kmbing je lah sek2 ni...heheh