Sunday, March 22, 2009

last friday..

ari jumaat lepas, kitorang pegi chini.. bukan situ.. chini.. hoho.. pegi rumah makcik pojan, katenye ade majlis nikah.. tapi pagi r.. kitorang datang petang tu, nak makan je.. hoho.. tapi yang terenye, seblom pegi chini, aku g klinik gigi dulu.. ngan yana, nik dan amdya.. tapi tu x tere sangat.. yang lagi terenye, aku kene cabut gigi.. adui.. guano nak makn banyak2 ni?? nganjeng yana, takot2kan die, aku plak yang sebnarnye kene bedah.. die tampal je.. aduii.. tapi dalm gamba ni muke aku rilek je kan?? tere ke x?? x de langsung tande2 sakit.. hohoho.. now, i'm in recovery process.. hoho.. len macam je rase bile makan.. tapi dalm gamba ni nik x de.. die g camp trekking.. hahaha, padan muke kau.. bes woo jalan g chini, cam rally, cam peter solberg.. yang x besnye, pegi balek sume bantai tido dalm kete.. ces korng!!! tapi tu membuktikan ape?? aku ni power bwak kete, x trase pon kn?? hohoho..
gado kejap.. hoho..

10 comments:

illiana kakde said...

tu la..
ngate ag ke ak..
kn ko yg kene..
tu yg ko nk kn..
hehe~

haziq said...

ala..
lek je sbnrnye..
stakt cbut gigi ni ayam je..
hoho..
baguh demoooo..

arie said...

hahah ape brg cabut gigi dh besar2..buat malu je beb..mkan pon xterase nikmt nye...xhnsem,gigi plak tubik.. :)

chah~ said...

mlg btol.. dh laa gg kna cabut... nk tunjuk skill bwk kete pn x jd.. al-maklumlaa.. penumpang kaki tdo sume... wahhahaaha

haziq said...

kalo pnumpang tdo tu bktinye ape??
aku ni memg tere bwak kete..
comfortable r omputih ckap..
skillfull, yet ensem mnawan..
hoho..
patah tmbuh hilng brgnti..
bole tmbuh balek r sbnrnye..
eh, bole ke??

chah~ said...

jgn nk prasan... n jgn gk prasan yg gigi ko akn tumbuh balik.. umo dh tua.. gg xmo tumbuh dh... pegi wat gg paisu jer...
nih... aku nk gtau.. aku tagged ko... g arr check blog aku.. pas tu jwb ehhh... eh.. ehhh

arie said...

haha hensem pon ape gune nye klo gigi tubik?? kan?? kan ke bukan?? bagoh demo...hahaha ko dpt yayasan johor kan,(bagoh demo) so ak rse bleh r pkai duet tu buat repair gigi ko y dh kne cabut tu yg ak pretty much sure takkan tmbuh balik..skrg org dh xpkai gigi plsu biase,ko buat r gigi emas..tp kami ade mnyediakan pakej dimana jika cik rse nk lagi hnsem cik bleh try pakej combo kami dimana gigi2 y disediakan suma diperbuat dri platinium..so ini dpt mnjamin dan mningkat kan lg kehenseman cik..LOL
appppeeee niiii????

haziq said...

ngepek2!!!!..
camne men tagged ni??
aduiii..
dok pehe..
dok pehe..

are jim said...

eleh..
pro time x kna..
bleh la ckp besar..
klu time kna melayang la duit 2..
n klu stkt duit x heran,klu nyawa?????
pkir la sndiri..
ah,klu aku tlibat gak skali lg,aku nk wat senyap je...
wahahaha

ABU BAKAR @ BURN said...

best ke x cabot gg nie??
arie siap wat pakej combo pasang gg platinum lg tu..
cam meriah je bunyik nyer, hoho..